مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-23ورزشي

مدافع گیلانی مسی ها 3 امتیاز را از شهرداری آستارا ربود


دیدار تیم های مس کرمان و شهرداری آستارا از هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم های مس کرمان و شهرداری آستارا از پانزدهم لیگ که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی بدون در حال پیگیری بود با تک گل مهیار زحمتکش به سود میزبان کرمانی به پایان رسید.

  در حالی که این دیدار تا دقایق پایان با نتیجه تساوی بدون گل در حال پیگیری بود و این نتیجه بیشتر از همه به سود ملوان بندرانزلی صدرنشین لیگ یک بود که می توانست اختلافش را بیش از پیش با صدر جدول افزایش دهد.

  پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار نیما علیپور، محمد حسین خسروی، جواد آقایی پور، حبیب افرا، امین هاشمی فرد، علی مصطفایی، امید سام کن، محمد ابراهیم رضا زاده، فرشید پاداش و جابر نصیری را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  مس کرمان در دقیقه 85 صاحب یک ضربه پنالتی شد که با ضربه دقیق مهیار زحمتکش به گل تبدیل شد و مس کرمان همچنان در کورس قهرمانی حضور دارد.

  مهیار زحمتکش بازیکن گیلانی و انزلیچی مس کرمان است که فوتبال خود را از بندرانزلی آغاز کرده است و هم اکنون یکی از مهره های ارزشمند مس کرمان است که در دیدار اخیر مس کرمان و ملوان که در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار شد که به دلیل جنگنده ظاهر شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع گیلانی مسی ها 3 امتیاز را از شهرداری آستارا ربود

مدافع گیلانی مسی ها 3 امتیاز را از شهرداری آستارا ربود