مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:422022-01-23سياسي

الفاظ سوره کوثر در شأن حضرت زهرا (س)منحصر بفرد است


اصفهان_ مدیر مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان گفت: الفاظ سوره کوثر منحصر به فرد و شأن نزول این آیه در شأن حضرت زهرا (س) است.

- اصفهان_ مدیر مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان گفت: الفاظ سوره کوثر منحصر به فرد و شأن نزول این آیه در شأن حضرت زهرا (س) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بنکدار عصر یک شنبه در همایش ادبی آب و آیینه در نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) شخصیتی است که امروزه تنها به وفات و ولادت ایشان بسنده می شود اما شخصیت والای فاطمه زهرا (س) همه وجوه زندگی بشری را در بر می گیرد و هرچه به وجود مقدس حضرت ارادت داشته باشیم نسبت فرزندی خواهیم داشت.

وی افزود: اساس خلقت به وجود حضرت زهراست و به همان نسبتی که ما معرفت داشته باشیم، اعمال و منش ما به ایشان نزدیک باشد درواقع مادر ما محسوب می شوند.

مدیر مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی نمایندگی اصفهان (ره) خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) در زمان خودشان در بحث علم و حدیث، مسائل اجتماعی، رسیدگی به فقرا و مسائل سیاسی و غیره فعال بودند که مباحث فلسفه احکام، وجود ولایت و دین داری در خطبه معروف فدکیه مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفاظ سوره کوثر در شأن حضرت زهرا (س)منحصر بفرد است

الفاظ سوره کوثر در شأن حضرت زهرا (س)منحصر بفرد است