مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-24فرهنگي

مراسم نکوداشت مهدی صباغی در مشهد برگزار شد


مراسم نکوداشت مهدی صباغی، بازیگر پیشکسوت مشهدی، با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان و در غیاب مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما هویزه مشهد برگزار شد.

- محمد خزایی، رییس سازمان سینمایی کشور، در پیامی به مراسم نکوداشت مهدی صباغی که شامگاه، سوم بهمن ماه، در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سینمای ایران در سال های بعد از انقلاب بازیگران توانمند زیادی را به خود دیده است.

سینمایی که گاه نامهربان بوده و تمام خاطرات را در چمدانی گذاشته و در مسیر تند قطار بی بدیلش مسافرانی را جا گذاشته است، اما یاد آن هایی که با هنر خود این مسیر را هموار کرده اند از یادمان نخواهد رفت.

سینما نسل به نسل هنرمند آفریده و ورق به ورق به تجربه گذشتگان اضافه کرده و این افسوس را همیشه برای ما به جا خواهد گذاشت که چرا از برهه ای به بعد از هنر این هنرمندان بهره نبرده ایم.

وی افزود: مهدی صباغی بازیگری است که سال های متمادی، مردم این سرزمین از کلمه به کلمه دیالوگ هایش خاطره دارند.

از سایه خیال تا کافه ستاره ، از گل یخ تا صورتی ، همه و همه فیلم هایی هستند که این بازیگر در آن ها برای مردم این مرز و بوم خاطره سازی کرده است و حال همان نقطه ای است که باید بعد از سال ها عرق از جبین او بزداییم و به پاس تمام روزهایی که در گرما و سرما برای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نکوداشت مهدی صباغی در مشهد برگزار شد

مراسم نکوداشت مهدی صباغی در مشهد برگزار شد