مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-24ورزشي

وزیر کشور: مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق صادر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همسایگان برای جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارند و از این رو، - وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق گفت: این مجوز از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده و انتظار بر این است که تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی از این بازی استقبال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همسایگان برای جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارند و از این رو، موضوع توجه بیشتر به همسایگان محور اصلی سیاست خارجی کشور است.

وی با اشاره به اینکه سطح روابط ایران با کشورهای همسایه رو به بهبود است، گفت: در توسعه روابط با همسایگان اقدامات ارزنده ای انجام شده است و کدورت هایی که میان برخی کشورها وجود داشت برطرف شده است و این موضوع زمینه ساز توسعه بیش از پیش روابط خواهد شد.

* مجوز حضور تماشاگر در بازی تیم ملی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق بیان داشت: این مجوز از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده است و انتظار بر این است که تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی از این بازی استقبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق صادر شده است

وزیر کشور: مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق صادر شده است