مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-24سياسي

وحیدی: کدورت هایی که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است


بعضی از کدورت هایی که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است و الان روابط خوبی با همسایگان داریم که باید آن را توسعه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش وزارت کشور در تعمیق روابط همسایگی، اظهار کرد: همسایگان برای ما جایگاه بسیار مهمی دارند و در سیاست های بالادستی و هم سیاست کلی ابلاغی به عنوان محور اصلی سیاست های خارجی شناخته شده اند.

وزیر کشور با بیان اینکه در سیاست دولت سیزدهم، همسایگی جزء اولویت هاست، ادامه داد: امروز در توسعه روابط با کشورهای همسایه تلاش خوبی صورت می گیرد و بعضی از کدورت هایی هم که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است و الان روابط خوبی با همسایگان داریم که باید آن را توسعه دهیم.

وی افزود: در استان های مرزی یک تلاش جدی برای توسعه روابط در حال انجام است، علاوه بر اینکه در وزارتخانه های ذیربط و اقتصادی تلاش زیادی برای توسعه روابط صورت می گیرد.

وحیدی تصریح کرد: وزارت کشور هم از حیث اینکه به ویژه در حوزه کشورهای همسایه و استان های مرزی و مسائل تبادلات مرزی نقش مهمی دارد، سیاست همسایگی را به جد دنبال می کند.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به پرسشی درباره حضور تماشاگران برای بازی های تیم ملی، اظهار کرد: با توجه به علاقه مردم برای حضور و تشویق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: کدورت هایی که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است

وحیدی: کدورت هایی که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است