مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-24سياسي

نخستین کنگره بین المللی یحیی بن زید(ع) افتتاح شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: نخستین کنگره ملی یحیی بن زید(ع) با حضور اساتید از داخل و به ویژه کشورهای مختلف جهان در محل دانشگاه گنبدکاووس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد صبح امروز در نخستین کنگره بین المللی یحیی بن زید (ع) در دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: بعد از چند سال تلاش امروز توفیق برگزاری این کنگره را با حضور اساتید کشوری به ویژه اساتید از کشورهای مختلف یمن، بنگلادش، ساحل عاج، ترکمنستان و غیره داریم.

وی تصریح کرد: بیش از 100 مقاله از داخل کشور و کشورهای مختلف به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که امروز از بین این مقالات تعداد 17 مقاله به عنوان برگزیده کشوری و پنج مقاله به عنوان برگزیده بین المللی تقدیر خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: حضرت یحیی بن زید (ع) یک شخصیت منحصر به فرد بوده که با یک واسطه به امام حسین (ع) می رسد و یکی از قیام کنندگان دوران وبنی امیه بوده که در نهایت به خاطر این قیام ناجوانمردانه به شهادت رسید.

وی ادامه داد: هدف ما با برگزاری این کنگره ، پرداختن به این شخصیت والا با ارائه مقاله توسط اندیشمندان و شخصیت سازی وی و معرفی این حضرت به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره بین المللی یحیی بن زید(ع) افتتاح شد

نخستین کنگره بین المللی یحیی بن زید(ع) افتتاح شد