مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-24پزشكي

استفاده از نانوبادی ها برای شناسایی همه انواع ویروس ابولا


دانشمندان از نانوبادی ها برای شناسایی انواع ویروس ابولا استفاده می کنند و حتی توانسته اند یک سویه ناشناخته از این ویروس را در طول مطالعه خود کشف کنند.

- دانشمندان از نانوبادی ها برای شناسایی انواع ویروس ابولا استفاده می کنند و حتی توانسته اند یک سویه ناشناخته از این ویروس را در طول مطالعه خود کشف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، اخیراً چیزهای زیادی در مورد نانوبادی ها شنیده ایم که عمدتاً به دلیل استفاده از آنها در درمان بیماری کووید-19 بوده است.

محققان در ماه مه سال 2021 یک درمان جدید مبتنی بر نانوبادی قابل استنشاق را توسعه دادند که می توانست از طریق دوزهای بسیار کم از ویروس کووید-19 پیشگیری کند و در صورت ابتلا آن را درمان کند.

اگرچه این روش هنوز در مراحل اولیه و پیش بالینی است، اما این امید را ایجاد کرد که دانشمندان بتوانند به طور اساسی روش جلوگیری از ویروس های تهاجمی را در سطح اجتماعی متحول کنند.

سپس محققان در ماه اوت 2021، نانوبادی های جدیدی را یافتند که می توانند عفونت کروناویروس را مسدود کرده و سنبله های آن را در حالت غیرفعال قفل کنند.

همانطور که می دانیم، کروناویروسی که بیماری کووید-19 را ایجاد می کند، با استفاده از پروتیین سنبله و گیرنده سلول میزبان به سلول های میزبان انسان راه پیدا می کند و نانوبادی های مصنوعی جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نانوبادی ها برای شناسایی همه انواع ویروس ابولا

استفاده از نانوبادی ها برای شناسایی همه انواع ویروس ابولا