مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-24سياسي

اهدای خون بانوان در برنامه فرهنگی استانداری ها قرار می گیرد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، ضمن حمایت از فرهنگسازی برای اهدای خون بانوان گفت: اهدای خون بانوان در برنامه فرهنگی استانداری ها قرار می گیرد.

- ، جمعی از مسئولان امور بانوان صبح دوشنبه با پیوستن به پویش اهدای خون بانوان در جلسه ای مشکلات و موانع اهدای خون را بررسی کردند و برای همکاری و حمایت از گسترش این فرهنگ در میان بانوان قول مساعد دادند.

انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در این جلسه با تاکید بر استمرار حرکات فرهنگی و مشارکت طلبانه بانوان برای اهدای خون خبر از حمایت همه جانبه این معاونت داد.

همچنین، محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران، ضمن تبریک به مناسبت میلاد فاطمه زهرا (س) و هفته زن گفت: باورهای غلط مربوط به کم خونی و مواردی از این دست، نبود مراکز گسترده در سطح شهر و مشکلات و موانع دیگر حضور بانوان را برای اهدای خون کاهش داده است که نبود مراکز سیار و ثابت گسترده در استان تهران بیش از سایر نقاط نمود پیدا می کند.

وی با تاکید بر اینکه هر اهدا کننده باید سالم وارد مرکز اهدای خون شود و سالم از آن خارج شود گفت: در مراکز اهدای خون وضعیت کم خونی و سلامت عمومی جسمی بانوان بررسی می شود و در صورت واجد شرایط بودن از آنها خون گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون بانوان در برنامه فرهنگی استانداری ها قرار می گیرد

اهدای خون بانوان در برنامه فرهنگی استانداری ها قرار می گیرد