مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-24سياسي

بارها ارتقاء توانایی دریایی خود را به استکبار جهانی نشان دادیم


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه بارها ارتقا توانایی دریایی خود را به استکبار جهانی نشان دادیم، گفت: به زودی سعی می کنیم که حضور جدی تری در اقیانوس های جهان داشته باشیم.

- ، امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس با بیان اینکه ما با عبور از مسیر 45 هزار کیلومتری توانستیم در تنگه های راهبردی جهان حضور داشته باشیم و نماد مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوریم، گفت: این اقدام، ناشی از اتکا بر توانایی داخلی، شرکت های دانش بنیان و دانشمندان بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: سیاست ما حضور در صحنه بین الملل است و در رخدادها تا حدود زیادی نقش ایفا می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری موفق رزمایش اخیر با دو کشور روسیه و چین اظهار کرد: ما سه کشوری هستیم که در حوزه اقیانوسی امنیت دریانوردی کشتی های خود را مستقلاً تامین می کنیم و در جایی که لازم است در کنار هم قرار می گیریم و به صورت مشترک عملیات و تمرین انجام می دهیم.

ایرانی با بیان اینکه اقتصاد دریایی در مثلث دریایی شمال اقیانوس هند اتفاق می افتد، گفت: ما در خلیج عدن، دریای سرخ و شرق اقیانوس هند حضور فعال داریم و اینکه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برافراشته باشد برای ما بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارها ارتقاء توانایی دریایی خود را به استکبار جهانی نشان دادیم

بارها ارتقاء توانایی دریایی خود را به استکبار جهانی نشان دادیم