مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-24اقتصادي

اختصاص 13 هکتار اراضی ملی دیباج برای جهش تولید مسکن


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان گفت: 13 هکتار از اراضی ملی در شهر دیباج دامغان با هدف اجرای طرح جهش تولید مسکن به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار شد.

- ، با بیان اینکه 13 هکتار از اراضی ملی در شهر دیباج دامغان با هدف اجرای طرح جهش تولید مسکن به اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان واگذار شد، اظهار داشت: برای کمک به اجرای طرح جهش تولید مسکن، شناسایی و تأمین زمین مورد نیاز دیباج در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی های انجام شده 13 هکتار در مرحله اول به این منظور اختصاص یافت، افزود: در صدد هستیم هشت هکتار زمین دیگر از اراضی ملی در شهر دیباج را شناسایی و واگذار کنیم که با واگذاری 13 هکتار مرحله اول در مجموع 21 هکتار زمین واگذار می شود.

بذرپاشی و درختکاری در دامغان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بیان کرد: واگذاری زمین اراضی ملی به اجرای طرح جهش تولید مسکن بر اساس ماده چهار قانون ساماندهی، حمایت از تولید و عرضه مسکن و همکاری با دولت در اجرای هرچه بهتر این طرح ملی و کمک به خانه دار شدن خانواده های فاقد مسکن به ویژه جوانان است.

مرادی حقیقی با اشاره به اجرای 313 هکتار طرح ملی پویش نهال کاری در دامغان بیان کرد: در اجرای طرح ملی پویش نهال کاری کار بذر پاشی با گونه های مرتعی شامل آنغوزه، درمنه دشتی، تاغ، قیچ، یونجه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 13 هکتار اراضی ملی دیباج برای جهش تولید مسکن

اختصاص 13 هکتار اراضی ملی دیباج برای جهش تولید مسکن