مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-24سياسي

بحث درمان ایثارگران باید به بهترین شکل پیگیری شود


مدیرکل بنیاد استان کرمان در جمع ایثارگران معزز در بیمارستان نوریه گفت: این وظیفه ما است که بحث درمان شما عزیزان که برای این نظام از تمام دارایی خود گذشتید را تا جایی که امکانپذیر است و در توان داریم به نحو احسن پیگیری و خدمت رسانی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد گرویی ساردو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با محمود لطیفی مدیر موسسه مددکاری سپاه ثارالله استان در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ظهر یکشنبه 3 بهمن ماه با حضور در بیمارستان نوریه با ایثارگران معزز بستری در این بخش دیدار و گفتگو کردند.

گرویی ساردو در جمع ایثارگران معزز بیان کرد: این وظیفه ما است که بحث درمان شما عزیزان که برای این نظام از تمام دارایی خود گذشتید را تا جایی که امکانپذیر است و در توان داریم به نحو احسن پیگیری و خدمت رسانی کنیم.

مدیرکل بنیاد استان کرمان با بیان اینکه شکی نیست که اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود این عزیزان و با بهای سنگینی به دست آمده است، افزود: امیدوارم مسئولان و بزرگان ما غیرت و دلاوری ایثارگران را فراموش نکرده و قدردان آنان باشند و همراهی و حمایت های خود را از آنان دریغ نکنند.

وی خاطرنشان کرد: این عزیزان امنیت آفرینانی هستند که هنوز جنگ برایشان تمام نشده و هر از گاهی صدای خمپاره و موشک دشمن در گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث درمان ایثارگران باید به بهترین شکل پیگیری شود

بحث درمان ایثارگران باید به بهترین شکل پیگیری شود