مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-24اقتصادي

آذربایجان غربی صاحب شرکت هواپیمایی بومی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان غربی سیدمحسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای جذب سرمایه گذار با چندین شرکت وارد مذاکره شده ایم تا به موجب آن، سرمایه گذار اقداماتی از قبیل خرید هواپیما و ایجاد زیرساخت های لازم در فرودگاه ارومیه انجام دهد.

وی گفت: تلاش می شود در روند سه تا 6 ماه، شرکت هواپیمایی بومی استان راه اندازی شود که این مساله به طور قطع نقش بسزایی در گسترش پروازهای داخلی و خارجی خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: اگر چه بر اساس توافق اولیه مقرر شده است تمام سرمایه گذاری از جانب بخش خصوصی انجام پذیرد اما در جلسه مقام عالی استان با وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تخصیص تسهیلات پیگیری شده است که میزان تسهیلات تخصیص یافته با قطعی شدن آن اعلام خواهد شد.

حمزه لو افزود: استفاده از ظرفیت حوزه هوایی در بخش باری، باتوجه به دارا بودن محصولات استراتژیک و صادراتی در استان امری مهم است که از این ظرفیت های فرودگاهی باید بهره برداری کرد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های حوزه هوایی در بخش مسافربری از جمله توریسم و جهانگردی در داخل و خارج از کشور بسیار حائز اهمیت است و در داخل کشور باید پروازهای متعدد به مقاصد سیاحتی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی صاحب شرکت هواپیمایی بومی می شود

آذربایجان غربی صاحب شرکت هواپیمایی بومی می شود