مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-24اجتماعي

اصفهان؛ های ریسک ترین شهر از نظر خطر فرونشست زمین


رییس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی کشور با تأکید بر اینکه اصفهان، های ریسک ترین شهر از نظر خطر فرونشست زمین است، گفت: جریان دائم زاینده رود برای شهر اصفهان همانند اکسیژن است و ما زمان زیادی برای مقابله با فرونشست زمین نداریم.

- علی بیت الهی امروز (دوشنبه، 4 بهمن ماه) در نشست تخصصی فرونشست زمین در اصفهان؛ چالش ها و راهکارها که از سوی کنسرسیوم مراکز علمی- پژوهشی استان اصفهان در حوزه محیط زیست به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برآوردها نشان می دهد که شهر اصفهان، های ریسک ترین شهر از نظر خطر فرونشست زمین است از نظر جمعیت، ساختمان های تاریخی، و بافت فرسوده و .

این موضوع قابل اثبات است.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم موضوعات علمی و کارشناسی، رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد، تصریح کرد: فرونشست بحث ملی است و محدود کردن آن در چارچوب استان درست نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی کشور درباره مصوبه اخیر معماری و شهرسازی که امیدی را در دل ما پیرامون موضوع فرونشست ایجاد کرده، گفت: خوشبختانه امروز کارهایی در کشور انجام می شود و حتی رییس قوه قضاییه، مقننه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان؛ های ریسک ترین شهر از نظر خطر فرونشست زمین

اصفهان؛ های ریسک ترین شهر از نظر خطر فرونشست زمین