مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-24سياسي

اجرای 5 هزار برنامه توسط سپاه فجر فارس در دهه فجر


بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی توسط سپاه فجر و سایر رده های در استان اجرایی می شود.

- ، سردار یدالله بوعلی ظهر دوشنبه در آیین هم اندیشی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: با توجه به شرایط سیاسی که کشور در آن قرار گرفته است بایستی برنامه ها به صورت گسترده و ویژه در استان در راستای گرامی داشت این ایام برگزار شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهدافی که در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است موضوع تبیین مورد تأکید تمامی رده های سپاه است و بالغ بر 5 هزار برنامه در سپاه استان اجرایی خواهد شد.

او در خصوص برنامه های که قرار است توسط سپاه فجر اجرایی گردد نیز متذکر شد: نشست 300 نفری جهاد گران، آیین بهره برداری 5 هزار و 100 طرح اشتغال زایی، اجرای نهمین مرحله کمک مومنانه در محلات، اجرای سرود در پاتوق ها، جشنواره سرود فجر، جشن آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خواهد بود.

سردار بوعلی افزود: برگزاری نشست های بصیرت افزایی، اجرای طرح توانمند سازی خانواده های روستایی در 135 روستا، اجرای برنامه ریحانه نبی، اجرای ویژه نذر حیات، ساخت مستند رفع موانع تولید، سفیران امید افرین، جشنواره مدرسه انقلاب، وبینار های کسب و کار دانش بنیان و نذرخون از دیگر برنامه های است که در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 هزار برنامه توسط سپاه فجر فارس در دهه فجر

اجرای 5 هزار برنامه توسط سپاه فجر فارس در دهه فجر