مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-24سياسي

از رییس جمهور خواستیم منطقه آزاد تجاری قصرشیرین زودتر عملیاتی شود


نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعللی که در عملیاتی شدن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین رخ داده، گفت: از رییس جمهور درخواست کردیم این منطقه آزاد هرچه زودتر عملیاتی شود.

- از رییس جمهور خواستیم "منطقه آزاد تجاری قصرشیرین" زودتر عملیاتی شود ایسنا/کرمانشاه نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعللی که در عملیاتی شدن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین رخ داده، گفت: از رییس جمهور درخواست کردیم این منطقه آزاد هرچه زودتر عملیاتی شود.

شهریار حیدری در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از عدم عملیاتی شدن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین با وجود آنکه سالهاست مطالبه جدی مردم منطقه است، اظهار کرد: آنچه که در اختیار نمایندگان مجلس بوده انجام شده و روند قانونی ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین پشت سر گذاشته شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین اکنون یک قانون و از سوی دولت لازم الاجرا است، باید تاکنون عملیاتی می شد، اما در این زمینه قصور جدی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از تعلل صورت گرفته در این زمینه، دبیرخانه مناطق آزاد کشور را باعث این تاخیر دانست و عنوان کرد: رییس منطقه آزاد کشور با وجود آنکه چندین ماه است مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رییس جمهور خواستیم منطقه آزاد تجاری قصرشیرین زودتر عملیاتی شود

از رییس جمهور خواستیم منطقه آزاد تجاری قصرشیرین زودتر عملیاتی شود