مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-24سياسي

ساخت یک مدرسه دخترانه توسط دانشگاه شریف


دانشگاه صنعتی شریف به یاد شهدای این دانشگاه با کمک خیرین در کهریزک یک مدرسه دخترانه افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرستان دخترانه شهدای دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مجمع دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران افتتاح شد.

آیین افتتاح دبیرستان دخترانه شهدای دانشگاه صنعتی شریف با حضور دکتر جلیلی سرپرست دانشگاه، حجت الاسلام طباطبایی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، محمدرضا افضلی نیا رییس آموزش و پرورش کهریزک، مهندس کمالیان نماینده مجمع دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف، خانواده برخی از شهدای دانشگاه صنعتی شریف از جمله شهید علی محمدی، برخی از استادان این دانشگاه و مسئولین و دانش آموزان این دبیرستان برگزار شد.

دکتر رسول جلیلی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف در مراسم افتتاحیه این مدرسه گفت: این مدرسه اولین مدرسه ای نیست که با تلاش خانواده دانشگاه صنعتی شریف ساخته شده است.

پس از زلزله تلخ سال 1396 در غرب کشور، یکی از استادان دانشگاه صنعتی شریف پیش قدم شد و اقدام به ساخت مدرسه ای در مناطق محروم غرب کشور کرد.

همچنین در آیین گرامیداشت 16 شهید دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در سانحه هواپیمای اوکراینی، همان استاد جلوداری کرد و مدرسه ای با نام این شهدا در مناطق محروم سیستان بلوچستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک مدرسه دخترانه توسط دانشگاه شریف

ساخت یک مدرسه دخترانه توسط دانشگاه شریف