مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-24سياسي

قدردانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از اقدامات قاطع دادستانی و سپاه


ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان وبلوچستان با صدور بیانیه ای از اقدامات قاطع و جهادی قوه قضاییه و سپاه سلمان استان در برخورد با مفاسد تقدیر و حمایت کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان وبلوچستان با صدور بیانیه ای از اقدامات قاطع و جهادی قوه قضاییه و سپاه سلمان استان در برخورد با مفاسد تقدیر و حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این در این بیانیه آمده است: قطعاً اولین خروجی مثبت استقرار دولت انقلابی و برخواسته از متن مردم، تلاش برای افزایش امید و انگیزه در میان مردم ایران اسلامی است که این امر جز با انتخاب مدیرانی شایسته، انقلابی، شجاع و توانمند طراز انقلاب اسلامی در سطح کشور و استان ها میسر نخواهد شد.

این بیانیه می افزاید: به فضل الهی همراهی و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا به ویژه دادستان انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان با دستگاه های نظارتی و امنیتی و به طور خاص پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان موجب شده است تا مردم مظلوم استان شاهد برخوردهای قاطع این دو نهاد انقلابی با مفسدان اقتصادی و مخلان آرامش و آسایش بوده و هر روز بر میزان امید به آینده و عشق و علاقه شان به ولایت و انقلاب اسلامی افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از اقدامات قاطع دادستانی و سپاه

قدردانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از اقدامات قاطع دادستانی و سپاه