مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-24اقتصادي

برگزاری المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در تبریز با حضور 30 استان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از حضور تیم های 30 استان در پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی دوشنبه در آیین افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در تبریز اظهار داشت: نیروی کار سالم و شاداب موتور متحرک توسعه و بازوان نیرومند تولید و اقتصاد هستند و می توانند زمینه ساز افزایش تولید، ارتقا بهره وری و مروج فرهنگ نشاط و سلامتی در محیط کار باشند.

وی با تأکید بر اینکه انسان شاداب می تواند بهره وری و کیفیت را ارتقا داده و عنصری خوشبین و پر انرژی در جامعه باشد، تصریح کرد: اجرای برنامه های ورزشی از جمله المپیاد بانوان ورزشکار نیز با همین هدف و ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه کار و تولید صورت می پذیرد.

مدیرکل تعاون، رفاه و امور اجتماعی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: پنجمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور از امروز با حضور ورزشکاران 30 استان در رشته های شنا، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز و دارت در تبریز برگزار می شود و امیدواریم چنین برنامه های انگیزه ای مضاعف برای حضور قشر کارگر در فعالیت های ورزشی باشد.

فتحی هدف از برگزاری این مراسم را توانمندسازی منابع انسانی و تلاش برای ارتقاء سلامت نیروی کار از طریق توسعه ورزش و تفریحات سالم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در تبریز با حضور 30 استان

برگزاری المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در تبریز با حضور 30 استان