مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-24اقتصادي

تردد کشتی های کانتینربر در بندر بوشهر تسهیل می شود


با اقدامات صورت گرفته در بندر بوشهر، تردد کشتی های کانتینربر در این بندر تسهیل می شود.

- ، احمد محمدی زاده به ظرفیت های استان بوشهر در حوزه بنادر اشاره کرد و اظهار داشت: برخورداری استان بوشهر از ساحل و دریا به عنوان یکی از ظرفیت های مهم این استان محسوب می شود.

وی توسعه و تقویت زیرساخت های بندری در استان بوشهر را ضروری دانست و اضافه کرد: باید از ظرفیت های استان بوشهر در عرصه تجارت دریایی به خوبی استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های بندر بوشهر برای حمل، تخلیه و بارگیری کالای تجاری خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های مهم برای توسعه بندری بوشهر، بندر نگین در جوار بندر تجاری بوشهر است.

وی با اشاره به اجرای طرح های مهم زیربنایی در مجتمع بندری نگین تصریح کرد: با تکمیل این طرح ها زمینه تردد کشتی های تجاری بزرگ از جمله کشتی کانتینری فراهم شده است.

محمدی زاده با تاکید بر افزایش ظرفیت بندر بوشهر در تخلیه و بارگیری کالا برای تردد کشتی های کانتینری ادامه داد: به سبب برخی مشکلات از جمله تحریم ها و وضعیت کرونایی روند فعالیت کشتی های کانتینری کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه دنبال راهکار لازم برای افزایش این فعالیت ها در بندر بوشهر هستیم افزود: افزایش بارگیری و تخلیه کالای تجاری به وسیله کشتی های کانتینری با جدیت دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کشتی های کانتینربر در بندر بوشهر تسهیل می شود

تردد کشتی های کانتینربر در بندر بوشهر تسهیل می شود