مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-24فرهنگي

فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری در چه صورت معاف از مالیات هستند؟


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از اعطای مشوق های مالیاتی به فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از اعطای مشوق های مالیاتی به فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری خبر داد.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بند (ل) ماده 139 قانون مالیات های مستقیم، اظهار کرد: فعالیت های انتشاراتی و مطبوعاتی و قرآنی (دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های ذی ربط)، فرهنگی و هنری که به موجب مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود از پرداخت مالیات معاف است.

وی افزود: به موجب ماده (1) دستورالعمل موضوع ماده (11) آیین نامه اجرایی تبصره (3) ماده (131) قانون موصوف، فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی، فرهنگی و هنری تعریف می شود بدین صورت که فعالیت های انتشاراتی؛ مجموعه فعالیت هایی که در فرآیند آفرینش فکری، تولید فنی، حروف چینی چاپ، پخش و فروش کتاب انجام می شود تا به صورت مکتوب و یا الکترونیکی عرضه شود و به دست مصرف کننده برسد.

این مسئول با اشاره به فعالیت های مطبوعاتی، ادامه داد: فعالیت مطبوعاتی به مجموعه فعالیت هایی که در تولید و نشر خبر، گزارش، آگهی و اطلاع رسانی، انتشار و عرضه مطبوعات و نشریات شامل روزنامه و مجله یا دیگر انواع آن به صورت چاپی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری در چه صورت معاف از مالیات هستند؟

فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری در چه صورت معاف از مالیات هستند؟