مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-24سياسي

ایران به دنبال گسترش تعامل با کشورهای همسایه و مسلمان است


امیدواریم همکاری ها و تعاملات دوستانه دوجانبه ایران و برونیی، بیش از پیش به عرصه روابط منطقه ای و بین المللی دو کشور گسترش یابد.

- رییس جمهور اظهار داشت: امیدواریم همکاری ها و تعاملات دوستانه دوجانبه ایران و برونیی، بیش از پیش به عرصه روابط منطقه ای و بین المللی دو کشور گسترش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه اسماعیل عبدالمناپ سفیر جدید پادشاهی برونیی دارالسلام با اشاره به روابط فرهنگی دو ملت گفت: روابط دو کشور برآمده از رابطه قلبی دو ملت مسلمان است و ضروری است روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری دو کشور نیز بر مبنای این روابط گسترش یابد.

رییس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی خود به دنبال گسترش تعامل با همه کشورهای جهان و به ویژه کشورهای همسایه و مسلمان است.

امیدواریم همکاری ها و تعاملات دوستانه دوجانبه ایران و برونیی، بیش از پیش به عرصه روابط منطقه ای و بین المللی دو کشور نیز گسترش یابد.

اسماعیل عبدالمناپ سفیر جدید برونیی دارالسلام نیز در این مراسم با ابلاغ سلام پادشاه کشورش به دکتر رییسی گفت: به عنوان سفیر برونیی تمام تلاش خود را برای گسترش و تعمیق روابط و همکاری های دو ملت مسلمان برادر و دوست به کار خواهم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال گسترش تعامل با کشورهای همسایه و مسلمان است

ایران به دنبال گسترش تعامل با کشورهای همسایه و مسلمان است