مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-24اقتصادي

امکان نظارت بر تک تک خودروهای تولیدی وجود ندارد


مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان استاندارد گفت: با توجه به اینکه سالیانه صدها هزار خودرو تولید می شود به هیچ وجه نظارت بر تک تک آنها مقدور نیست.

- ، مجید صباغ زاده، مدیرکل توسعه امینی راه و حریم سازمان راهداری، در میزگرد بررسی حادثه تصادف بهبهان در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: خطاهای انسانی، نابسامانی محیط یا جاده و نقص فنی وسیله نقلیه سه عامل تصادف است و جاده ها باید به علائم مجهز باشد و نقاط مه گیر مجهز به روشنایی بوده و حفاظ های میانی نیز رعایت شود.

صباغ زاده افزود: در محور بهبهان - رامهرز جاده کوهستانی نیست و پرتگاه ندارد و دو طرف جاده توسط حفاظ های میانی از یکدیگر جدا شده و حتی سیستم روشنایی نیز موجود است و به عبارتی استانداردهای مورد نیاز در محور بوده است و ضمن اینکه این نوع مه گرفتگی در این محور سابقه نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود گفته شما این محور به لحاظ مه گرفتگی مسبوق به سابق است، اما شما می فرمایید که سابقه نداشته است، گفت: غلظت مه متفاوت است و شرایطی مه گرفتگی اخیر در این جاده واقعاً بی سابقه بود کما اینکه پلیس و مقامات استانی نیز به این نکته اشاره کرده اند که چنین وضعیتی سابقه نداشته و شدت مه به اندازه ای بالا بوده است که میدان دید راننده حتی به حدود 15 متر کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان نظارت بر تک تک خودروهای تولیدی وجود ندارد

امکان نظارت بر تک تک خودروهای تولیدی وجود ندارد