مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-24اقتصادي

مسؤولان به صنعت فرش باور ندارند/ فرش دستباف چشم انتظار حمایت


انتقاد نسبت به جابجایی مرکز ملی فرش دستباف به وزارت میراث فرهنگی، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مواد اولیه فرش و همچنین افزایش تعرفه واردات ابریشم برای فرش دستباف از مهم ترین موضوعات و مطالبات مطرح شده در دومین نشست مجمع تشکل های فرش دستباف ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، دومین نشست مجمع تشکل های فرش دستباف ایران در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان با حضور نمایندگان و رؤسای اتحادیه ها و انجمن های فرش دستباف کشور برگزار شد.

احمدرضا کریمی رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران با اعتقاد بر اینکه ما ضرر صنعت فرش را ضرر نظام می دانیم، گفت: ایران مهد، برند، تمدن و زادگاه اصلی فرش دستباف دنیا است، رقبای ما از امکانات و روش ما کپی برداری کرده اند، اما صنعت فرش در آن کشورها از جایگاه بالاتری نسبت به ما گرفته است؛ به عنوان مثال کشورهایی همچون ترکیه، افغانستان، پاکستان و هندوستان برای صادرکنندگان این صنعت تسهیلات طلایی در نظر گرفته اند.

وی با بیان اینکه اکنون دغدغه فعالان فرش، ضعیف ترین قشر یعنی بافندگان آن است که پایین ترین درآمد را دارند، اظهار کرد: به هر نسبت که دولت موانع را زیاد و شرایط را سخت کند، به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان به صنعت فرش باور ندارند/ فرش دستباف چشم انتظار حمایت

مسؤولان به صنعت فرش باور ندارند/ فرش دستباف چشم انتظار حمایت