مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-24سياسي

الحاق روستاهای بخش مرکزی به شیراز توسط تیم تخصصی بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا تذروی و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز و معاونان شهرداری، طی بازدید از برخی روستاهای 2 دهستان قره باغ و بیدزرد از بخش مرکزی شیراز، به بررسی مسائل و مشکلات این دو دهستان پرداختند.

ریاست شورای اسلامی شهرستان شیراز و نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز به موضوعات مطرح شده از سوی مردم اشاره کرد و گفت: در این بازدید موضوعاتی همچون خدمات خط اتوبوسرانی؛ آتش نشانی و اورژانس و نیز رفع معضلات بازار مستعمل فروشان شیراز و همچنین الحاق به شهر برخی روستاهای بخش مرکزی مطرح گردید.

محمدتقی تذروی به درخواست الحاق به شهر برخی روستاهای بخش مرکزی شیراز اشاره کرد و اظهار داشت: اهالی روستاهای سلطان آباد، کرونی، شاپورجان، کیان آباد، گردخون و اقبال آباد به علت فاصله کم به شهر شیراز و جمعیت بالا در خواست الحاق به شهر شیراز را داشتند که نیاز به بررسی تیم تخصصی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز دارد.

تذروی بیان کرد: درخواست احداث ایستگاه آتش نشانی در مسیر جاده قره باغ به علت وجود زندان پیربنو؛ نیروگاه سیکل ترکیبی و آتش سوزی های هر ساله کوه سبزپوشان را در 2 نقطه روستاهای حسن آباد و کوشک بیدک و همچنین درخواست احداث ایستگاه آتش نشانی در مسیر جاده شیراز کوار در روستای دهنو از دهستان بیدزرد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق روستاهای بخش مرکزی به شیراز توسط تیم تخصصی بررسی می شود

الحاق روستاهای بخش مرکزی به شیراز توسط تیم تخصصی بررسی می شود