مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-24اقتصادي

بازگشت محدودیت ورزشی کرونا در ایران


با توجه به بازگشت رنگ بندی کرونا و بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور تا پایان هفته جاری (هشتم بهمن) هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و شهرهای کشور صرفا زرد و آبی هستند.

- با توجه به بازگشت رنگ بندی کرونا و بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور تا پایان هفته جاری (هشتم بهمن) هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و شهرهای کشور صرفا زرد و آبی هستند.

بر اساس آخرین تغییرات رنگ بندی شیوع ویروس کرونا در کشور تا پایان هفته جاری، تمامی فعالیت های ورزشی در شهرهای ایران به جز اردکان یزد مجاز است و در این شهرستان صرفا مشاغل گروه یک و دو امکان فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از مدت ها و با افزایش مبتلایان به کرونا رنگ نارنجی بار دیگر به نقشه کرونایی کشور بازگشت و در عین حال 32 شهرستان از وضعیت آبی کرونا خارج شدند و در وضعیت زرد قرار گرفتند.

همچنین شهرستان اردکان از استان یزد در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، هیچ تغییری در معیارهای رنگ بندی کرونا ایجاد نشده و رنگ بندی کماکان صرفا بر اساس روند بستری انجام می شود و طبق آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت ورزشی کرونا در ایران

بازگشت محدودیت ورزشی کرونا در ایران