مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-24سياسي

اجرای 500 برنامه توسط کمیته همیاری دهه فجر در استان ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تدارک بیش از 500 برنامه حمایتی، عمرانی، فرهنگی و توانمندسازی توسط اعضای این کمیته در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، لذا دستگاه های گوناگون برنامه های ویژه ای را با هدف کاهش فشار اقتصادی بر اقشار ضعیف جامعه تدوین و اجرایی کنند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم باید در جریان خدمات نظام قرار بگیرند افزود: به این مناسبت امسال لازم است افزایش خدمت به محرومین و نیازمندان در دستور کار جدی دستگاه های گوناگون خصوصاً اعضای این کمیته قرار گیرد.

طاهری با عنوان اینکه کمیته امداد، بهزیستی، تأمین اجتماعی، هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و انجمن حمایت از بیماران کلیوی از اعضای اصلی این کمیته هستند، گفت: برای اجرای برنامه های دستگاه های عضو این کمیته بیش از 300 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردمی تر شدن برنامه های کمیته همیاری و حضور پرشور مردم در این برنامه ها یکی از اهداف اعضای این کمیته است تصریح کرد: این حضور پرشور باعث مأیوس شدن دشمنان نظام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 برنامه توسط کمیته همیاری دهه فجر در استان ایلام

اجرای 500 برنامه توسط کمیته همیاری دهه فجر در استان ایلام