مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-24بين الملل

رییس جمهوری خودخوانده دونتسک، کی یف را به تدارک برای حمله متهم کرد


دنیس پوشیلین، رییس جمهوری خودخوانده خلق دونتسک در شرق اوکراین امروز دوشنبه گفت که کی یف در تدارک برای حمله ای در دونباس (شرق اوکراین) و انتقال توپخانه و تانک به خط تماس است.

- دنیس پوشیلین، رییس جمهوری خودخوانده خلق دونتسک در شرق اوکراین امروز دوشنبه گفت که کی یف در تدارک برای حمله ای در دونباس (شرق اوکراین) و انتقال توپخانه و تانک به خط تماس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دنیس پوشیلین، رییس جمهوری خود خوانده خلق دونتسک به شبکه روسیا 1 گفت: ماهیت تدابیر اتخاذ شده توسط اوکراین (نشان می دهد که) این تدارک برای یک حمله است.

من در مورد این واقعیت صحبت می کنم که تجهیزات در حال انتقال به (خط تماس) هستند، خدمه تانک ها در وضعیت آماده شدن قرار گرفته اند و خدمه توپخانه و تانک نیز در مکانهای در نظر گرفته شده برای ماموریتشان متمرکز می شوند.

رییس جمهوری خودخوانده خلق دونتسک با اشاره به اینکه اوکراین خبرنگاران خارجی را به خط تماس می کشاند، گفت که پوشش رسانه ای همه این رویدادها نیز مهم است.

او بیان کرد: البته مربیانی از آمریکا و انگلیس نیز هستند که تقریباً آشکارا از حضور علنی آنها در نزدیکی موقعیت ها تصویر برداری شده و این تصاویر در اینترنت قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری خودخوانده دونتسک، کی یف را به تدارک برای حمله متهم کرد

رییس جمهوری خودخوانده دونتسک، کی یف را به تدارک برای حمله متهم کرد