مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-24فرهنگي

جایزه کتاب سال فارس در نقطه پایان


آیین پایانی دومین جایزه کتاب سال استان فارس با حضور مسئولان، فرهنگوران، نویسندگان و برگزیدگان این جشنواره، در شیراز برگزار و از برگزیدگان قدردانی و تجلیل شد.

- مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین پایانی دومین جایزه کتاب سال فارس، گفت: جایزه کتاب سال از جمله رویدادهای مهم فرهنگی کشور است؛ جایزه ای که به همت مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به منظور برجسته نمایی پدید آورندگان و ناشران خدوم استان فارس راه اندازی شده که شاهد دومین دوره این رویداد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد فارس، محمدعلی مرادیان افزود: جوایز کتاب در اساس، حرکات مفیدی است اما به شرطی که منجر به حرکت و روندگی آثار تقدیری و جریان سازی برای تولید و کیفی سازی آثار بعدی شوند.

این رویداد باید باعث بیشتر دیده شدن و بیشتر مصرف شدن آثار تقدیر شده باشند.

وی ادامه داد: اگر ناشران بدانند سرمایه گذاری فرهنگی که انجام داده اند توسط جامعه مورد پذیرش قرار گرفته است و اگر نویسندگان متوجه شوند اثرشان دیده و توسط مردم مطالعه می شود انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت پیدا می کنند.

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جایزه کتاب فارس قرار است با تمرکز بر زیست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه کتاب سال فارس در نقطه پایان

جایزه کتاب سال فارس در نقطه پایان