مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-24اجتماعي

کسب 7 مدال رنگارنگ از المپیادهای دانش آموزی توسط دانش آموزان استان سمنان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از کسب هفت مدال رنگارنگ از المیادهای دانش آموزی توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از کسب هفت مدال رنگارنگ از المیادهای دانش آموزی توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

محمد دستورانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزهای اخیر آخرین نتایج باقی مانده از رقابت دانش آموزان در المپیادهای علمی کشور برای سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شده گفت: دست آورد تلاش و حضور دانش آموزان استان سمنان در این دوره از المپیادها، 7 مدال بوده که نسبت به دوره گذشته رشد 175 درصدی داشته که گویای رشد حدودا دو برابری کسب مدال از این رویداد ملی دانش آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه المپیادهای علمی یکی از برنامه های سالانه وزارت آموزش و پرورش در جهت تقویت روحیه ابتکار، خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان است، افزود: هدف از برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی ایجاد تکاپوی آموزشی در مدارس، شناسایی و انتخاب دانش آموزان دارای استعداد و توانمندی های علمی ویژه است.

وی همچنین اظهار کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی ایران درگرو شکوفایی علمی استعدادها و شناسایی دانش آموزان جوان و مستعد کشور است و حمایت، تقویت و راهنمایی، به منظور بهبود و ارتقای سطح دانش آنان، تأثیر به سز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 7 مدال رنگارنگ از المپیادهای دانش آموزی توسط دانش آموزان استان سمنان

کسب 7 مدال رنگارنگ از المپیادهای دانش آموزی توسط دانش آموزان استان سمنان