مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-24اقتصادي

سازمان استاندارد: نظارت بر تک تک خودروهای تولیدی شدنی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید صباغ زاده، مدیرکل توسعه امینی راه و حریم سازمان راهداری، در میزگرد بررسی حادثه تصادف بهبهان، گفت: - مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان استاندارد گفت: با توجه به اینکه سالیانه صد ها هزار خودرو تولید می شود به هیچ وجه نظارت بر تک تک آن ها مقدور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید صباغ زاده، مدیرکل توسعه امینی راه و حریم سازمان راهداری، در میزگرد بررسی حادثه تصادف بهبهان، گفت: خطا های انسانی، نابسامانی محیط یا جاده و نقص فنی وسیله نقلیه سه عامل تصادف است و جاده ها باید به علائم مجهز باشد و نقاط مه گیر مجهز به روشنایی بوده و حفاظ های میانی نیز رعایت شود.

وی افزود: در محور بهبهان - رامهرز جاده کوهستانی نیست و پرتگاه ندارد و دو طرف جاده توسط حفاظ های میانی از یکدیگر جدا شده و حتی سیستم روشنایی نیز موجود است و به عبارتی استاندارد های مورد نیاز در محور بوده است و ضمن اینکه این نوع مه گرفتگی در این محور سابقه نداشته است.

مدیرکل توسعه امینی راه و حریم سازمان راهداری در پاسخ به این سوال که با وجود گفته شما این محور به لحاظ مه گرفتگی مسبوق به سابق است، اما شما می فرمایید که سابقه نداشته است، گفت: غلظت مه متفاوت است و شرایط مه گرفتگی اخیر در این جاده واقعاً بی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان استاندارد: نظارت بر تک تک خودروهای تولیدی شدنی نیست

سازمان استاندارد: نظارت بر تک تک خودروهای تولیدی شدنی نیست