مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-24ورزشي

لزوم توجه به پیوست های فرهنگی در باشگاه های ورزشی


دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: باشگاه های ورزشی روی قهرمان پروری و پهلوان پروری اثر ویژه دارند لذا پیوست های فرهنگی در ورزشگاه ها حائز اهمیت است.

- فاطمه همایونلو در حاشیه ویژه برنامه آیین تندرسی که ظهر دوشنبه در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: همایش آیین تندرستی امروز با حضور جامعه باشگاه داران ورزشی قزوین برگزار شد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ادامه داد: جامعه هدف ما از جمله سمن ها و خانواده ها بارها در خصوص باشگاه های ورزشی در سطح استان این نظر را داشتند که معیارهای مختلف اخلاقی و سرفصل های آسیب های اجتماعی در باشگاه ها رعایت نمی شود و در نهایت آن آرامشی که افراد توقع دارند از ورزش به دست بیاورند حاصل نمی شود.

وی توضیح داد: توصیه به مصرف نیروزاها، موسیقی های نامتعارف، پوشش های نامتعارف باشگاه داران و مربیان و … سبب شکل گیری این همایش بوده است.

همایون لو تبیین کرد: در این همایش از توصیه های استاد هادی که مدعو ما از قم بودند بهره بردیم و نیز راهکارها و توصیه های نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین و رییس توسعه حل اختلاف استان قزوین در خصوص الزامات حقوقی باشگاه های ورزشی این همایش مطرح شد و پیگیری این موضوع با این کیفیت برای اولین بار در کشور در شهر قزوین رقم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به پیوست های فرهنگی در باشگاه های ورزشی

لزوم توجه به پیوست های فرهنگی در باشگاه های ورزشی