مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-24اقتصادي

واکسن های دام و طیور از سوی ستاد زیست فناوری حمایت می شود


ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی، از طرح های تولیدی در زمینه واکسن های دام، طیور و آبزیان حمایت می کند.

- ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی، از طرح های تولیدی در زمینه واکسن های دام، طیور و آبزیان حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه زیست فناوری با همکاری سازمان دامپزشکی و در راستای تامین نیاز کشور در زمینه واکسن های دام، طیور و آبزیان آماده حمایت از طرح های پیشنهادی شرکت های دانش بنیان و فناور جهت تولید بار اول و تجاری سازی و توسعه بازار مطابق اولویت های اعلامی است.

هاری، بروسلوز، سه گانه ND+IB+EDS، چهارگانه ND+IB+EDS+REO، ارنیتوباکتریال رینوتراکئال (ORT)، کوریزا A,B,C، رینوتراکییت (TRT)، برونشیت واریانت B793، رئوویروس کشته، رینوتراکییت زنده (SHS)، آنسفالومیلیت زنده (AE) و مارک دوگانه زنده از جمله اولویت های این ستاد به شمار می رود و طرح هایی که در این زمینه ها هستند، مورد حمایت این فراخوان قرار می گیرند.

شاخص های اولویت بندی طرح های پیشنهادی شامل مواردی چون عمق دانشی درحوزه زیست فناوری، برخورداری از TRL و MRL قابل قبول، برخورداری از زیرساخت تولیدی و یا امکان همکاری با شرکتهای تولیدی حاضر در بازار و برخورداری از بازار صادراتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های دام و طیور از سوی ستاد زیست فناوری حمایت می شود

واکسن های دام و طیور از سوی ستاد زیست فناوری حمایت می شود