مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-24اجتماعي

اتخاذ رویکرد انسان مدارانه برای بهبود محیط زیست شهری


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت اتخاذ و اجرای سیاست هایی همچون به کارگیری شیوه های حمل و نقل پاک، کاهش مخاطرات محیط زیستی با محوریت کاهش آلودگی هوا و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در کلانشهر تهران گفت: - به این منظور مدیریت شهری رویکرد انسان مدارانه با هدف حفظ و بهبود محیط زیست شهری را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدمهدی میرزایی قمی افزود: به این منظور برنامه های نرم افزاری مکمل فعالیت های سخت افزاری است که از جمله می توان به اقدامات آموزشی، آگاه سازی و اطلاع رسانی اشاره کرد.

برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی نیز از جمله راهکارهای شناساندن آثار و نتایج مثبت اقدامات محیط زیستی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاهی تحت عنوان حمل و نقل پاک شهری در پایان هفته جاری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی با وسایل نقلیه پاک شهری از جمله انواع دوچرخه، اسکوترهای برقی، موتورسیکلت های برقی و خودروهای برقی و سیاست افزایش استفاده و توسعه آن ها برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ نمایشگاه حمل و نقل پاک با حضور شرکت ها و پژوهشکده های فعال در زمینه تولید و واردات وسایل نقلیه پاک و استارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ رویکرد انسان مدارانه برای بهبود محیط زیست شهری

اتخاذ رویکرد انسان مدارانه برای بهبود محیط زیست شهری