مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-24سياسي

دهه فجر فرصتی برای تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دهه فجر فرصتی برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل که با محوریت بزرگداشت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر، این دهه فرصتی برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب همواره اعتلا و ارتقای کشور مدنظر بوده و همدلی مسؤولانه مردم و مسؤولان در توسعه، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش نظام اسلامی حائز اهمیت است.

روابط عمومی ها یاور مسؤولان در تصمیم سازی هستند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: روابط عمومی ها یاور مسؤولان در تصمیم سازی هستند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان، خلأها را بهتر شناسایی می کنند و همچنین با انتقال گزارش خدمات ارائه شده به مردم، نقش مهمی در تبیین تلاش های انجام گرفته دارند.

قاسمیان تصریح کرد: همه مردم انقلاب و نظام را متعلق به خود می دانند و برگزاری مراسم شاد و با نشاط در این ایام موجب امیدآفرینی و مسؤولیت پذیری در قبال انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصتی برای تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان است

دهه فجر فرصتی برای تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان است