مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-24اقتصادي

ارسال یک هزار و 250 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر گلستان


رییس بسیج رسانه گلستان از ارسال یک هزار و 250 اثر مکتوب به دبیرخانه جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: در سال جاری شاهد رشد 20 درصدی ارسال آثار به جشنواره ابوذر نسبت به سال های گذشته بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی تجری با گرامیداشت سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) عصر امروز در نشست صمیمی با اعضای بسیج رسانه که در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، در سال جاری شاهد ارسال یکهزار و 250 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر هستیم که ارسال آثار نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تصریح کرد: نهادها و دستگاه های اجرایی باید در زمینه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گام بردارند.

* فرهنگ عفاف و حجاب بهانه ای است که رسانه ها باید به آن بپردازند رییس بسیج رسانه گلستان ابراز کرد: آیا امروزه وضعیت عفاف و حجاب بانوان در جامعه مطلوب است موضوع فرهنگ عفاف و حجاب بهانه ای است که رسانه ها باید به آن بپردازند.

تجری بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب تاکید و اظهار کرد: باید ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود و رسانه ها وظیفه دارند این موضوع را مطالبه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال یک هزار و 250 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر گلستان

ارسال یک هزار و 250 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر گلستان