مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-24سياسي

بانوان محور اصلی تولید صنایع دستی در کردستان هستند


بانوان کردستانی محور اصلی در تولید و خلق محصولات بی بدیل صنایع دستی هستند.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: بانوان کردستانی محور اصلی در تولید و خلق محصولات بی بدیل صنایع دستی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز (4دی) در بازدید از روند آموزش و تولید در کارگاه صنایع دستی حوزه بانوان سنندج، که با حضور جمعی از مسئولان استان انجام شد، اظهار کرد: کردستان در تولید محصولات حوزه صنایع دستی دارای ظرفیت های بسیار خوبی که باید از آن در راستای توسعه استان استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، عنوان کرد: بانوان در استان کردستان نقش محوری در تولید محصولات صنایع دستی و ایجاد اشتغال برای بسیاری از بانوان دیگر به ویژه بانوان سرپرست خانواده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، افزود: فعالیت بانوان کارآفرین در بخش صنایع دستی و هنرهای سنتی، زمینه توسعه اقتصادی و فرصت های موثر برای اشتغال به ویژه برای زنان و در برخی موارد برای آقایان نیز فراهم می کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به کارآفرینان و فعالان این حوزه در استان شد و گفت: مسئولان متولی، در صورت تمایل فعالان این کارگاه، شرایط دریافت تسهیلات اشتغال زایی برای تهیه ابزار و مواد اولیه مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان محور اصلی تولید صنایع دستی در کردستان هستند

بانوان محور اصلی تولید صنایع دستی در کردستان هستند