مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-24سياسي

رویداد عصر زنان با محوریت نوآوری اجتماعی و خانواده


این رویداد در 4 حوزه اصلی تعارض بین نقشی زنان، سلامت جسم و روان خانم ها، توسعه فردی و شکوفایی و توانمندی ها و تفریح و اوقات فراغت زنان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این که عصر امروز، عصر زنان است، گفت: متاسفانه تا سال ها در جامعه ما، نقش زنان، چندان متبلور و برجسته نبود اما به برکت انقلاب اسلامی با ورود به عرصه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه، زنان توانستند با استعدادهایی که داشتند، ظهور و بروز جدی و موثری در عرصه علم و فناوری داشته باشند.

بیش از 51 درصد از جمعیت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را بانوان تشکیل می دهند که می توانند در حوزه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه، نوآوری های اجتماعی نقش موثری داشته باشند.

حضور فعال زنان ایرانی بالاتر از میانگین جهانی کرمی با اعلام آمارهای جهانی و جایگاه زنان ایرانی در تحقیق و توسعه جایگاه ایران بالاتر از میانگین جهانی است، گفت: طبق آمار یونسکو، سهم مشارکت زنان در تحقیق و توسعه 30 درصد در دنیا و سهم مشارکت زنان در تحقیق و توسعه در ایران، 5/31 درصد است که نشانگر حضور فعال زنان و بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد عصر زنان با محوریت نوآوری اجتماعی و خانواده

رویداد عصر زنان با محوریت نوآوری اجتماعی و خانواده