مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-24ورزشي

پنجره نقل وانتقال تیم های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می شود


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: پنجره نقل و انتقالاتی تیم های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می شود و منابع مالی آن نیز در اختیار استان قرار گرفته است.

- ، محمدحسین فرهنگی روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در جلسات ماه گذشته، تصمیمات لازم در مورد وضعیت فعلی و آینده تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی تبریز اتخاذ شده است، اظهار داشت: در این جلسات در مورد وضعیت حال حاضر تراکتور که در مالکیت آقای زنوزی است، تصمیم بر این شد که مالکیت وی ادامه داشته باشد و منابع مالی برای بازکردن پنجره نقل و انتقالات و همچنین تقویت تیم اختصاص یابد که این منابع تأمین شده است.

وی در مورد آینده این تیم ها و نحوه واگذاری آنها نیز گفت: با توجه به اینکه فرآیند انتقال این 2 باشگاه فرهنگی - ورزشی، زمان بر است از این رو این کار در بین دو فصل انجام خواهد شد و مالکیت فعلی نیز اقدامات مربوط به این امر را انجام می دهد.

فرهنگی به جلسه امروز نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در وزارت صمت اشاره کرد و گفت: در این جلسه در مورد شکل گیری شرکت مستقل مس آذربایجان بحث و تبادل نظر می شود که در صورت نهایی شدن، هم موضوع انتقال و هم بحث حمایت از تیم ها به طور ریشه ای حل می شود و دیگر کاری به شرکت ملی مس نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره نقل وانتقال تیم های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می شود

پنجره نقل وانتقال تیم های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می شود