مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-24بين الملل

نتایج یک نظرسنجی: 80 درصد مردم ایران موافق مقابله با تهدیدات نظامی اسراییل


73% از پاسخ دهندگان این نظرسنجی بر این باورند جمهوری اسلامی ایران توان پاسخگویی به تهدیدات رژیم اسراییل علیه خود را دارد.

- 73% از پاسخ دهندگان این نظرسنجی بر این باورند جمهوری اسلامی ایران توان پاسخگویی به تهدیدات رژیم اسراییل علیه خود را دارد.

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که حدود 80 درصد مردم ایران موافق مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی بوده و این رژیم را تهدیدی برای امنیت خود می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، واقعیت های تاریخی نشان می دهد که صهیونیست ها در قلب هسته تصمیم سازی آمریکا حضور و نفوذ دارند و با روش های سیستماتیک آمریکایی ها را فریب داده و منافع آمریکا را قربانی منافع صهیونیست ها کرده اند.

به همین دلیل وزن ژئوپلیتیکی آمریکا نسبت به رقبایش در منطقه روز به روز در حال افول است و قطع به یقین روزی نخبگان و مردم آمریکا بیدار خواهند شد.

تعارض رژیم اسراییل با جمهوری اسلامی ایران یک موضوع غیرقابل کتمان است به طوری که این رژیم به شکل مستقیم و غیرمستقیم بسیاری اقدامات تروریستی و خرابکاری را علیه این کشور انجام داده که برخی از مهم ترین آنها عبارت اند از: 1.

فشار به آمریکا برای خروج از برجام و تحریم هوشمند همه جانبه بانکی، سوییفت، تبادل مالی بانک های خصوصی و تحریم دارو (جلوگیری از خرید واکسن در سال اول کرونا و مرگ بیش از 180 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج یک نظرسنجی: 80 درصد مردم ایران موافق مقابله با تهدیدات نظامی اسراییل

نتایج یک نظرسنجی: 80 درصد مردم ایران موافق مقابله با تهدیدات نظامی اسراییل