مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-25بين الملل

شراره های جنگ یمن مسببان آن را به آتش خواهد کشید/ سکوت جامعه جهانی


سخنگوی جنبش «نجباء» عراق در سخنانی با تأکید بر اینکه رخدادهای یمن به منزله جنایت علیه انسانیت است، گفت: شراره های جنگ یمن مسببان آن را به آتش خواهد کشید.

- به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق، نصر الشمری سخنگوی این جنبش بار دیگر به حوادث یمن و تجاوزگری امارات و سعودی در این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء تأکید کرد: رخدادهای یمن به منزله جنایت علیه انسانیت بوده و یک کشتار جمعی محسوب می شود.

این حق طبیعی و مشروع ملت و نیروهای مسلح یمن است تا به دفاع از خود پرداخته و پاسخ تجاوز به مردم بیگناه خود توسط کشورهای متجاوز را بدهد.

این شخصیت عراقی با تاکید بر حق دفاع توسط ارتش و کمیته های مردمی از ملت و خاک یمن، یادآور شد: از سران جامعه بین المللی می خواهیم تا در صورت باقی ماندن چیزی از وجدان و انسانیت شان به آن رجوع کنند.

از سران جامعه بین المللی می خواهیم تا در صورت باقی ماندن چیزی از وجدان و انسانیت شان به آن رجوع کنند وی ادامه داد: شاید بدین وسیله بتوانند جلوی ویرانی و کشتار جمعی در یمن را بگیرند؛ چرا که فراگیر شدن شراره های این جنگ، پیش از دیگران، مسببان آن را به آتش خواهد کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شراره های جنگ یمن مسببان آن را به آتش خواهد کشید/ سکوت جامعه جهانی

شراره های جنگ یمن مسببان آن را به آتش خواهد کشید/ سکوت جامعه جهانی