مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-25بين الملل

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با همتای اماراتی خود رایزنی کرد


سخنگوی ستاد مشترک ارتش آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که «مارک میلی» و همتای اماراتی وی پیرامون حملات موشکی و پهپادی اخیر نیروهای یمنی به عمق استراتژیک امارات، - به نقل از اسپوتنیک، دیو باتلر سخنگوی ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که مارک میلی رییس این ستاد با حمد محمد ثانی الرمیثی همتای اماراتی خود درباره حملات موشکی یمنی ها گفتگو کردند.

سخنگوی ستاد مشترک ارتش آمریکا در این باره گفت: میلی و الرمیثی در مورد حملات اخیر حوثی ها برضد امارات متحده عربی و همچنین درباره امنیت در خاورمیانه گفتگو کردند.

وی مدعی شد که این حملات، تروریستی بوده است! وی ادامه داد: رییس هم حمله اخیر و هم حمله قبلی (17 ژانویه 2022) را که حوثی ها علناً مسئولیت آن را بر عهده گرفتند، محکوم کرد.

باتلر همچنین گفت که میلی از نیروهای مسلح امارات متحده عربی برای رهگیری موفقیت آمیز موشک ها، به ویژه تلاش برای جلوگیری از برخورد موشک های مذکور به پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی ابوظبی، که مقر نظامیان آمریکایی است، تمجید کرد.

تمجید میلی از مقام اماراتی درحالی است که هیچ گونه انتقادی نسبت به جنایات این کشور در ائتلاف برضد یمن به سرکردگی عربستان سعودی صورت نمی گیرد، به این دلیل واضح که آمریکا خود صحنه گردان اصلی این جنایت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با همتای اماراتی خود رایزنی کرد

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با همتای اماراتی خود رایزنی کرد