مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-25سياسي

داوری 393 پرونده در جشنواره امتنان از کارگران


مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی البرز خبر داد: 393 پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان البرز راه یافتند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، از راهیابی 393 پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران،گروه های کار و واحدهای نمونه استان به مرحله ارزیابی و داوری برای انتخاب گزینه های نهایی خبر داد.

  فلاح نژاد در خصوص ثبت نام نخبگان جامعه کار وتولید در جشنواره 1400، گفت: از مجموع ثبت نام های صورت گرفته در سامانه الکترونیکی معرفی شده وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی تعداد 328 نفر کارگر ، سی گروه کار و 35 واحد تولیدی در این جشنواره در البرز ثبت نام نموده اند .

  وی بیان کرد: فرایند ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز از 26 مهر آغاز شده و تا 15 آذر ماه سالجاری از طریق سایت اینترنتی emtenan.

mcls.

gov.

ir انجام پذیرفت.

  فلاح نژاد با اشاره به معرفی برگزیدگان جشنواره نخبگان جامعه کار و تولید استان در اردیبهشت ماه 1401 در هفته کار و کارگر، اظهار کرد: داوری مرحله استانی سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری 393 پرونده در جشنواره امتنان از کارگران

داوری 393 پرونده در جشنواره امتنان از کارگران