مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-25سياسي

کتابخانه های عمومی دلفان از استانداردهای کشوری بسیار پایین تر است


امام جمعه دلفان از کمبود سرانه کتاب و فضای مطالعه در شاخص کشوری در این شهرستان گلایه کرد و از مسئولان خواست برای افزایش سطح سرانه کتاب و فضای مطالعه در این شهر اقدام جدی را انجام دهند.

- ایسنا/لرستان امام جمعه دلفان از کمبود سرانه کتاب و فضای مطالعه در شاخص کشوری در این شهرستان گلایه کرد و از مسئولان خواست برای افزایش سطح سرانه کتاب و فضای مطالعه در این شهر اقدام جدی را انجام دهند.

حجت الاسلام محمدیوسف خانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تعداد کتابخانه های عمومی در این شهرستان از استانداردهای کشوری بسیار پایین تر است، تصریح کرد: امروز باید زیرساخت راه اندازی کتابخانه های جدید در این شهرستان افزایش یابد تا شاهد افزایش آمار سرانه مطالعه در سطح شهر باشیم.

وی با بیان اینکه سرانه کتاب و فضای مطالعه در شاخص کشوری ما به ازای هر 25 هزار نفر یک کتابخانه درجه 4 است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در شهرستان دلفان به ازای هر 75 هزار نفر یک کتابخانه درجه 5 وجود دارد که این آمار بسیار پایین است و باید برای افزایش این آمار مسئولان تدبیری بیندیشند تا بتوانیم حمایت لازم را در این شهرستان از جوانان تحصیل کرده داشته باشیم.

خانی تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به مرجعیت علمی دنیا بوده و این مسئل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی دلفان از استانداردهای کشوری بسیار پایین تر است

کتابخانه های عمومی دلفان از استانداردهای کشوری بسیار پایین تر است