مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-25اقتصادي

میزان مصرف مازوتِ نیروگاه های اصفهان چقدر است؟


اگرچه ظرفیت تولید برق نیروگاه شهید محمد منتظری حدود 1600 مگاوات است، اما اکنون چهار واحد آن با ظرفیت 75 درصدی از سوخت مازوت استفاده می کنند و گاز این صنعت قطع است و نیروگاه اصفهان نیز هنوز مصرف مازوت ندارد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: اگرچه ظرفیت تولید برق نیروگاه شهید محمد منتظری حدود 1600 مگاوات است، اما اکنون چهار واحد آن با ظرفیت 75 درصدی از سوخت مازوت استفاده می کنند و گاز این صنعت قطع است و نیروگاه اصفهان نیز هنوز مصرف مازوت ندارد.

محمدرضا نوحی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت استفاده مازوت در نیروگاه های اصفهان، اظهار کرد: با برودت هوا، مصرف گاز در کشور با رکورد زنی بی سابقه، افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به اینکه اولویت تحویل گاز در زمستان بخش خانگی است، این شرکت اقدام به مدیریت گاز بخش صنعت و به دنبال آن کاهش تحویل گاز نیروگاه ها در سطح کشور کرد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه در پی کاهش تأمین گاز نیروگاه ها به طبع میزان تولید برق این صنعت نیز کاهش یافته است، گفت: با توجه به اینکه اولویت توانیر نیز تأمین برق مردم است، در این شرایط شورای امنیت ملی کشور دستور داد تا نیروگاه هایی که امکان استفاده از سوخت مازوت دارند به دلیل کمبود گاز، از مازوت استفاده کنند تا برق موردنیاز مردم را تأمین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مصرف مازوتِ نیروگاه های اصفهان چقدر است؟

میزان مصرف مازوتِ نیروگاه های اصفهان چقدر است؟