مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-25اقتصادي

نصب دکل های مخابراتی نیازمند تاییدیه سازمان انرژی اتمی است


معاون امور رادیویی رگولاتوری با اشاره به نگرانی مردم از اثرات تشعشعی امواج رادیویی، گفت: میزان تشعشعات ساطع شده از دکل ها در سطح کشور به طور مستمر، - معاون امور رادیویی رگولاتوری با اشاره به نگرانی مردم از اثرات تشعشعی امواج رادیویی، گفت: میزان تشعشعات ساطع شده از دکل ها در سطح کشور به طور مستمر، رصد می شود و البته اپراتورهای مخابراتی برای نصب، راه اندازی و بهره برداری از تجهیزات مخابراتی، دکل ها و سایت، تاییدیه سازمان انرژی اتمی ایران را دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از نگرانی هایی که با ورود ابزار دیجیتالی به زندگی افراد افزایش یافته، دانسته و گفته بود: بر اساس بررسی های مداوم همکارانم در سازمان تنظیم مقررات، تشعشات امواج الکترومغناطیسی اطراف دکل های مخابراتی تلفن همراه، بسیار کمتر از حد استانداردهای ملی و جهانی است و هیچ خطری برای سلامت افراد ندارد.

البته به خاطر سابقه ذهنی هموطنان در این خصوص، مردم از این دکل های بی خطر می ترسند و برای آنها نوعی ناامنی روانی ایجاد می کند.

به گفته عیسی زارع پور، تجمیع، استتار و زیباسازی آنتن های تلفن همراه یکی از اقداماتی است که می تواند در کاهش نگرانی مردم در این زمینه موثر باشد که در دستور کار اپراتورهای مخابراتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دکل های مخابراتی نیازمند تاییدیه سازمان انرژی اتمی است

نصب دکل های مخابراتی نیازمند تاییدیه سازمان انرژی اتمی است