مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-25سياسي

رفع تصرف از2455 مترمربع از اراضی ملی و بذرکاری در 100هکتار منابع طبیعی سمنان


مسئول واحد حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از خلع ید و رفع تصرف و قلع و قمع بیش از 2455 مترمربع از اراضی ملی در شهرستان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مسئول واحد حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از خلع ید و رفع تصرف و قلع و قمع بیش از 2455 مترمربع از اراضی ملی در شهرستان سمنان خبر داد.

فاطمه امینیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به رسالت منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ و حراست، احیاء و توسعه و بهره برداری معقول و منطقی از اراضی ملی و علی رغم استفاده از همه ظرفیت های موجود در امر حفاظت و مراقبت ، متاسفانه بعضا افراد سودجو با تخریب غیر مجاز به اراضی ملی آسیب می رسانند.

وی افزود: در همین راستا با حکم و اجرای دستور قضایی یک هزار و 364 مترمربع از اراضی ملی خلع ید و در حفظ و حراست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قرار گرفت و حدود 1091 مترمربع نیز که ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته بود با حضور نیروهای یگان حفاظت رفع تصرف و قلع و قمع و این اراضی که در دو پلاک مختلف در شهرستان سمنان واقع شده به وضع سابق اعاده گردید.

امینیان خاطر نشان کرد: گشت های شبانه روزی یگان حفاظت دراراضی ملی شهرستان هرگونه تخلفی را رصد کرده و با هماهنگی محاکم قضایی و نیروی انتظامی اعمال قانون می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از2455 مترمربع از اراضی ملی و بذرکاری در 100هکتار منابع طبیعی سمنان

رفع تصرف از2455 مترمربع از اراضی ملی و بذرکاری در 100هکتار منابع طبیعی سمنان