مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-25ورزشي

تشریح آخرین وضعیت تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز را تشریح کرد.

- محمدحسین فرهنگی در یک برنامه ی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده در رابطه با وضعیت تراکتور که در مالکیت آقای زنوزی است، تصمیم بر این شد که مالکیت او در این تیم ادامه داشته باشد و منابع مالی لازم برای بازکردن پنجره ی نقل و انتقالات و همچنین تقویت تیم اختصاص یابد.

وی در ارتباط با آینده ی این تیم ها و نحوه ی واگذاری آنها ادامه داد: با توجه به اینکه فرآیند انتقال این دو باشگاه فرهنگی و ورزشی، زمان بر است بنابراین این کار در میان دو فصل پیش رو انجام خواهد شد و مالکیت فعلی نیز اقدامات مربوط به این امر را انجام خواهد داد.

وی افزود: طی جلسه ای که با نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت در مورد شکل گیری شرکت مستقل مس آذربایجان بحث و تبادل نظر خواهیم کرد که در صورت نهایی شدن، موضوع انتقال و حمایت از تیم ها به صورت ریشه ای حل می شوند و دیگر کاری با شرکت ملی مس نخواهیم داشت.

فرهنگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هیأت اجرایی برای نقل و انتقال، استقلال شرکت مس آذربایجان و مدیریت شرایط فعلی فعال هستند و استاندار آذربایجان شرقی نیز در جریان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز

تشریح آخرین وضعیت تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز