مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-25اقتصادي

احداث تله کابین در ملحمدره منتظر نهایی شدن طرح جامع اسدآباد


شهردار اسدآباد با بیان اینکه بافت روستای ملحمدره بسیار خوبی برای احداث تله کابین دارد، گفت: با نهایی شدن طرح جامع شهر اسدآباد احداث تله کابین در این منطقه با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی امکان پذیر خواهد شد.

- ایسنا/همدان شهردار اسدآباد با بیان اینکه بافت روستای ملحمدره بسیار خوبی برای احداث تله کابین دارد، گفت: با نهایی شدن طرح جامع شهر اسدآباد احداث تله کابین در این منطقه با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی امکان پذیر خواهد شد.

شاهین کلانتری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برای تحقق این امر از جوانان و نخبگان شهر استفاده خواهیم کرد،اظهار کرد: برای پیاده کردن طرح توسعه شهر از یک تیم تشکیل شده از جوانان و نخبگان شهر خواهیم خواست که برخی از پروژه ها را طراحی و به ما اعلام کنند و با این برنامه های طراحی و اعلام شده طرح توسعه شهر را طبق زمانبندی پیاده و اجرا خواهیم کرد.

ملحمدره در طرح جدید جامع اسدآباد به منطقه شهری اسدآباد اضافه می شود وی در ادامه با بیان اینکه روستای ملحمدره با نظر ویژه دولت منطقه گردشگری اسدآباد شده و قرار است در طرح جامع 1400 جزو شهر اسدآباد دیده شود، افزود: در حال حاضر طرح جامع 1400 شهر اسدآباد تصویب شده اما به دلیل برخی ایرادات فعلا نهایی نشده که در صورت نهایی شدن طرح جامع ، ملحمدره به عنوان منطقه گردشگری در طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تله کابین در ملحمدره منتظر نهایی شدن طرح جامع اسدآباد

احداث تله کابین در ملحمدره منتظر نهایی شدن طرح جامع اسدآباد