مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-25سياسي

تمدن نوین اسلامی با حضور بانوان محقق می شود


مشاور امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: زنان ما در آینه ولایت فاطمه زهرا (س) زندگی خود را ترسیم و با این الگو زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم می کنند.

- تربت جام ـ مشاور امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: زنان ما در آینه ولایت فاطمه زهرا (س) زندگی خود را ترسیم و با این الگو زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم می کنند.

  به گزارش، عفت شریعتی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تقریبی ریحانه النبی که با حضور مسئولان مجمع جهانی تقریب مذاهب، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران از اقوام و مذاهب مختلف یکی هستند، در واقع امت اسلام پیام آور وحدت برای جهانیان است و این فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص تمدن نوین جهان اسلام، از سرزمین ایران اسلامی شکل خواهد گرفت، سرزمینی که جایگاه شهیدان گرانقدر جهان اسلام است.

مشاور امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: همه ما بر وحدت و همدلی نظر داریم و تفرقه کار دشمنان اسلام است، کشوری هستیم که پیامبر اسلام (ص) بر شانه سلمان دست گذاشتند و فرمودند برادران من از سرزمین این مرد هستند ، این جایگاه مردم ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن نوین اسلامی با حضور بانوان محقق می شود

تمدن نوین اسلامی با حضور بانوان محقق می شود