مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-25سياسي

کاروان راهیان نور دانش آموزی قرچک اسفندماه اعزام می شود


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه پاسداشت فرهنگ عظیم ایثار و شهادت به عنوان یک گنجینه تمام نشدنی است گفت: کاروان راهیان نور دانش آموزی قرچک پس از 2 سال وقفه اسفندماه اعزام می شود.

- ، بهمن خطیبی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور قرچک که با حضور سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مدیران ادارات برگزار شد از اعزام کاروان راهیان نور قرچک خبر داد.

خطیبی اظهار داشت: اردوی راهیان نور دانش آموزی پس از دو سال وقفه، با تأکید بر لحاظ تمامی تمهیدات امنیتی، ایمنی و بهداشتی برای اعزام به مناطق عملیاتی در بازه زمانی اسفندماه امسال تا فروردین سال آینده اجرایی می شود.

فرماندار قرچک گفت: سهمیه ای برای دانش آموزان شهر و روستا و خانواده های قرچکی در نظر گرفته شده که با هماهنگی ادارات عضو ستاد اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه عنوان داشت: پاسداشت فرهنگ عظیم ایثار و شهادت به عنوان یک گنجینه تمام نشدنی از مهمترین اهداف این اردوهاست و در قشر نوجوان و جوان اثرگذاری معنوی بالایی خواهد داشت.

خطیبی با تاکید بر ایتکه نباید از جایگاه راهیان نور غافل نشویم افزود: هر کاری در این زمینه می توانیم باید به نحو درست و برنامه ریزی شده انجام دهیم و ضرورت دارد که تمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان راهیان نور دانش آموزی قرچک اسفندماه اعزام می شود

کاروان راهیان نور دانش آموزی قرچک اسفندماه اعزام می شود